20090319

Britten

De Britse krant The Telegraph heeft eens rondgevraagd aan reisbureaus wat de meest belachelijke klachten waren die ze de afgelopen jaren binnen hebben gekregen. Uit de resultaten is een top twintig samengesteld.

Veel Britten blijken teleurgesteld te raken op vakantie omdat ze te weinig weten over hun bestemming. Een klacht vanuit Spanje: "er zijn hier te veel Spanjaarden. De receptionist sprak Spaans, het eten was Spaans. Er zijn te veel buitenlanders." Of een klacht uit India: "Wat vies dat bijna elke restaurant in Goa curry op het menu heeft staan. Ik hou helemaal niet van scherp eten."

Zo afwijkend zijn die Britten niet.

oli-fant
We present 20 of the most ridiculous complaints made by holidaymakers to their travel agent, taken from research by Thomas Cook and ABTA.

De top 20:
"We zagen een overduidelijk opgewonden olifant bij de waterplaats. Omdat ik me nu misdeeld voel, is mijn honeymoon verpest."
"Ik ben door het personeel opgesloten in mijn kamer." (De vrouw bleek het Niet storen-bordje als een waarschuwing te hebben opgevat)
"Het strand was te zanderig."
"De soep is te dik en te machtig." (De man bleek per ongeluk de jus te hebben gedronken)

"Ik ben van mening dat uw brochure moet vermelden dat er nergens fatsoenlijke koekjes te koop zijn."
"Wat lui van de winkeliers dat ze tussen de middag dicht gaan. Ik had tijdens die siƫsta juist vaak dingen nodig. Het zou verboden moeten worden."


Geen opmerkingen: