20080925

Lijstjes

pcdokter
pcdokter en de mogelijkheden een rubriek van deze blogger.
Ik gebruik Google Chrome.Chrome laadt veel pagina's niet. Ik denk dat het meerderen is opgevallen en daardoor terugkeren naar Mozilla Firefox. Ik heb deze site wel toevallig in Chrome.
Mijn oplossing :' gebruik firefox voor de sites die niet werken met Chrome ' en gebruik IE als het echt niets uitmaakt. Door deze drie ‘routes’: neem je de mogelijkheden waar.
pcm
plaatje
webwereld

KISS / Keep It Simple, Stupid.
Ik heb zelf Chrome nog niet gebruikt om de meest simpele reden die er kan zijn. Alles wat nieuw is, heeft kuren. Ipv te gaan irriteren aan die kuren wacht ik tot het goed werkt. Voorlopig hou ik het bij IE7. [red:' kiss 'M''A' of neem de vluchtstrook ']

firefoxen 14 bron:
computeridee :gepatcht
kiss bijprikken van extra geheugen?
Upgrade uw browser zie computeridee google chrome

Geen opmerkingen: