20090417

Sophia

Subtitel:Pannenkoek bakken met één hand

Dankzij ‘Sophia’ weer aan ’t werk







sta op of ik schiet? of stikt?
Er zijn geen regels waar en wanneer agenten hun koppel mogen afdoen, maar geweldsinstructies over de omgang met het vuurwapen zijn stikt. Het zomaar neerleggen op straat is uit den boze. ,,Het is nog wat anders als dat gebeurt in een afgezet gebied, rondom een plaats delict. Dit behoeft absolute uitleg'', aldus Jelle Egas.

www.sophiarevalidatie.nl

Open dag

Pannenkoek bakken met één hand

Mensen die zelf eens een kijkje willen nemen in de wereld van de revalidatie, zijn zaterdag 18 april welkom in de nieuwe vestiging van Sophia Revalidatie Zoetermeer, Kadelaan 6 in De Leyens. Van 13.00 tot 16.00 uur wordt daar, in het Hannie van Leeuwenhuis, een open dag gehouden. Er zijn uiteenlopende activiteiten voor jong en oud, zoals het oefenen van éénhandige vaardigheden bij het bakken van pannenkoeken, testen van de rijvaardigheid met een scootmobiel en oefeningen voor het verbeteren van de mondmotoriek.

Sophia Zoetermeer

Vestiging verwacht nog flink te groeien
een andere aanpak :
Er zijn geen regels waar en wanneer agenten hun koppel mogen afdoen.

Het bijhouden van de site met een hand op de rug.
Algemene voorwaarden van Sophia Revalidatie, gevestigd te Den Haag, gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Den Haag
Algemene voorwaarden

5. Elke patiënt heeft de verplichting zich bij een bezoek aan het revalidatiecenrum te legitimeren met een wettelijk erkend legitimatiebewijs en een inschrijvings-bewijs van de zorgverzekeraar te tonen. Kan een patiënt desgevraagd een dergelijk legitimatiebewijs of inschrijvingingsbewijs van de zorgverzekeraar niet tonen, dan is het revalidatiecentrum gerechtigd de behandelingsovereenkomst op te schorten tenzij het om acuut te verlenen zorg gaat.

6. Opzegging of opschorting van de behandelingsovereenkomst is mogelijk indien de patiënt zich onbehoorlijk of onheus gedraagt jegens het revalidatiecentrum of haar medewerkers of de aldaar werkzame vrijwilligers en/of jegens medepatiënten of hun bezoek.
25-6-2007

Hier mag de agent op de knieen gaan en de handen heffen.

MOCRO

WARNING
PARKINSON (& ASO)
ALERT
THE SESAMSTREET

koedoodstraat ?

Overvalgolf treft regio Utrecht
UTRECHT - De regio Utrecht is in de nacht van vrijdag op zaterdag getroffen door een overvalgolf. In nog geen anderhalf uur tijd vonden na middernacht zeker vier woningovervallen plaats in de dorpen Wilnis en Mijdrecht.
Het wachten is nu op de fordbreker die zorgdraagt voor de koe.
Andere vallen zijn MUIZENVALLEN VANGKOOIEN MOLLENKLEMMEN MUSKUSRATVALLEN DIERVALLEN. Nu schaart AD de woningovervallen daaronder.



Mocro
Vroeger kon het me niets schelen of iemand Arabisch of Berbers was. Terwijl mijn nichtjes zich druk maakten om een Berbers meisje dat zei dat ze Arabisch was, hield ik me meer bezig met andere dingen. Nu ik ouder ben en de irritatie van de andere kant leer kennen, bemerk ik ook bij mezelf een opgekropte woede. Het merendeel van de Marokkanen in Nederland is Berbers, dus genoeg aanleiding om me aan ze te ergeren. Zoals wanneer ik op een bruiloft aan tafel word gezet met alleen maar Berberse vrouwen om mij heen. De Berberse taal klinkt mij vreemder in de oren dan Chinees, dus mijn hele avond is bij voorbaat al vergald. De meeste Berbers spreken wel Arabisch, maar vertikken het om de taal van de elitairen te spreken. Gooi daar bovenop dat bij Berberse bruiloften de mannen en vrouwen gescheiden feest moeten vieren en mijn avond is zeker weten naar de knoppen.

Geen opmerkingen: