20100325

Lont

in het kruidvat?
Kruidvat kondigde donderdag 25 maart aan dat het met een aanbod komt waarbij voor 14 cent per minuut kan worden gebeld naar andere nummers.
Kijk wat er staat.
kruitvat
Alles wat ik rommel aan een citaat zet ik tussen [ ]. Ook
bijvoorbeeld [sic] of [sic; RH] of [! RH]. Het is hetzelfde soort
mededeling als "cursivering/vetdruk van mij". Kwestie van respect voor
de oorspronkelijke auteur. Ronde haken vind ik dan respectloos. Zomaar
een idee van mij.

Inderdaad. Als je wil dat anderen het zo begrijpen zal je deze
verklaring er telkens erbij moeten zetten.

[red: beginhaakjecitaat Ja dat gaat mij nu te ver.eindhaakjecitaat]
wiki vrede duif takje
Ja dan ineens vanuit de blauwe lucht:
Olijftak aan Griekenland stuwt beurzen.
De tak van de wetenschap die processen die tot vrede leiden en die dit in stand houden bestudeert, is de irenologie (synoniem van polemologie). De naam van dit vak is afgeleid van het Griekse woord voor vrede: eirene.
Ze werd voorgesteld als een jonge vrouw met het kind Ploutos en een Hoorn des Overvloeds op de arm.
Hoorn des Overvloeds.
Zou het dan toch kloppen.
Griekenland verzopen in de hoorn des Overvloeds die steekt een olijftakje omhoog.
Later zal blijken dat Europa Griekenland bij de enkel te pakken neemt.De zwakte van de olijftak.

[red: Gebrek aan verbeelding.]

Geen opmerkingen: