20100610

Taal

d rop of anders bookmark de referenties met liefde gemaakt.

NU: C&A
Jan Smit & JP en Peru.
Non
mishandelde man.
wordt steeds groter.
KRO's Goedemorgen Nederland
Dichtbij Nederland
DE PARTIJEN IN WOORDENWOLKEN
[red: begin citaat bakkernieuws Wat kunnen bakkers leren van politici? 'Draagvlak creëren voor je beslissing, bijvoorbeeld bij de introductie van een nieuw product of winkelinterieur. Als iedereen er achterstaat, wordt iets sneller een succes dan als dat niet zo is.einde bakkernieuws]
U heeft aangegegeven dat u gebruikmaakt van:
Internet
TV
en telefoon
Tevens dat u Kabelaar Ziggo is.
"Ja? en?"
Vervolgens gaat de callcentermedewerker in op dat als het ware ik verbonden met een ziggo-pakket zou zijn.
Zijn bedoeling is mij over te halen tot een of ander grandioze aanbieding.Aansmeerkaas met dropsmaak.
Taaldrop.
"taaldrop is een aaneenschakeling."
[red:Ik brei, dat doe ik niet met een bolletje wol,
nee, ik brei met woorden gewoon voor de lol. ]
Vacatures Callcenter Medewerker woordenbrij.
Machtig prachtig clowns

Geen opmerkingen: