20090126

krijg het

rambam
toch


wie? of wat?
THEODOR HOLMAN (VRIEND VAN THEO VAN GOGH, SCHRIJVER, REGISSEUR, RADIOPRESENTATOR) OVER HET WOORD VAN GOD!
" Het woord God heeft voor mij geen waarde. Ik kan het ook niet in een context plaatsen waarin het waarde krijgt. Ik word door het misbruik van Gods naam dan ook niet opgezadeld met schuldgevoelens. Soms gebruik ik een vloek moedwillig, als instrument. Als mensen dogmatisch zijn; als er gevaar schuilt in hun halsstarrig denken, dan wil ik nog wel eens naar een flinke hamer grijpen. "

geknipt
weer @
.strepen. op de weg
U heeft 5 van de 5 vragen correct beantwoord.
U bent een ware strepenconnaisseur.
Maar liefst vijf van de vijf vragen heeft u juist beantwoord.
Daaraan zouden meer mensen een voorbeeld kunnen nemen!
folder

Geen opmerkingen: