20100527

Taraf de Haidouks - Cantec de dragoste ca la Roata





[red: Refrein:Ouwe en drop.Wakker worden.ksnap die ....niet.En de naam Alfons wordt genoemd in het lied.]
groene bladerwt
ben de hel van liefde
Hoe laat u me vond vond u me in slechte tijd
wanneer mijn meisje niet wil vanavond
ga ik naar haar
vermoeid of in om het even welke situatie
vermoeid of zwetend aangezien het de man is wanneer uit schoffel komt (het dalen)
Ik ga naar haar omdat ik van het houd van u oog zet me in ziekte
voor u ga ik in trouble' binnen;
s ay ay ay ay u ziet me niet,
altijd drink ik
ay ay ay ay en
ooit drink ik
ay ay ay ay
mijn vrouw vraagt me
ay ay. .if die
Ik buiten haar heb gehad
Ik zeg slechts op haar zij denkt
ik en don' loog; t gelooft me
Zij geeft me het te zweren kruis
Ik zweer maar niet correct
Ik wist het die niet zo ben omdat
ik van de liefde met een andere vrouw hield
zij is goede armen haar…
vanavond ik naar haar gaat groen bladviooltje
de vrouw ziet nooit uw huis uw huis en werf
Wij maakten liefde daarin toen ik 14 jaar was
Ik houd van met u wanneer ik dichtbij de rivier kom en
ik drink brandewijn van vat en wij gehouden van allebei
I don' droevig t dat ik leef I' droevig m omdat ouder wordende
I En ik kan niet houden van en voor dat om kom ik
Ik kan als droog worden toenam
Ik hield van de liefde
Taraf Clejani
DE Haidouks
Routebeschrijving van patronaat naar Clejani, Roemeniƫ
2.219 km – ca. 23 uur 42 min.
"Haiduc" or "haiduk" is a word of Turkish origin which means "outlaw"; in Romanian it has a rustic or archaic connotation.
[red: mamma appelsap]





gypsy

Geen opmerkingen: