20100128

Probleem "jongen"

Wellicht dat de beste manier om een oplossing te vinden het beschrijven van het probleem toch wat minder beroerd was gedaan.
De post

Voor adverteerders
Home adverteerders
Blad/lezersprofiel
Redactionele pijlers en vaste items
Unieke eigenschappen
Tarieven en kwantitatieve gegevens
Shoppingpagina
Aanleverdata
Beste fragmenten
Word lid
Colofon
Disclaimer
Hartelijk dank, uw bericht is verzonden. We streven er naar dagelijks alle berichten te lezen en vragen binnen enkele dagen te beantwoorden.
Geen op laag water Naast Almere hebben we Zeewolde nog.
A-Z van Nederland
"Maak alles leefbaar" zei de man:"Jongen"
Vervolgens deed de man aangifte.
Bedreiging en jarenlang beveiliging liggen in het verschiet een schone toekomst ging hem vooruit.
"De duiven op de Dam schijten daar alles onder."zei de man:"Jongen"

Met de pen roer ik mijn koffie met de schaar krab ik mijn kop
Mijn gedachten gaan nu nog uit naar Almere veeg ik snot weg dweil met mijn sok een melkvlek op ...
Wie is dat jongen dat ik daar zie staan.
Ja dat jongentje zonder een baan.
In Almere zullen ze dat toch weten.
Zijn er nog meer van die jongentjes en zo heten.
Misschien heet die 50cent en is die rapper.
Gewoon een oetlul en vond het dapper.
Hou Almere schoon krab niet aan je reet.
Doe even normaal ook al lijkt het er op dat je dat niet weet.
Ga anders op de Dam liggen tussen de schijt.
Zeg anders in jouw woorden dat het je spijt.
Oh ja op straat plassen.
Let dan op je moet dan wel je poten wassen.
Laat Almere leefbaar worden of houden.
Met je snot uit je neus lafbek word ik ook nog verkouden.

"Jongen"
Hé jij daar, is je buurthuis?
Hé jij , is daar je buurthuis?
Hé jij , is je buurthuis daar?
Van AtotZ ALmere tot Zeewolde.
Nederland op zijn smalst gevonden.

Probleemjongeren

Geen opmerkingen: