20090918

Nitrofurantoine (nitrofurantoine)

[red: begin citaatmedicijn al een paar blaasontstekingen gehad. De laatste keer amoxicciline geslikt, prima!! Nu dit medicijn en ik wordt er draaiierig en misselijk van! En ik ga slecht naar de wc. En erger nu: na vijf dagen nog steeds buikpijn...einde citaatmedicijn ]
[red:afgezien ik wordt een goede mening weergegeven.]

[red: door de opstipatie ook krampen, slaap slecht, rusteloos en soms zelf heel trillerig. Heb wel vaker bijwerkingen bij medicatie maar zo extreem... ]

[red: deze antibiotica gekregen. Ik wist niet wat me overkwam een uurtje nadat ik het eerste pilletje had ingenomen. Ik werd, loom, misselijk had totaal geen eetlust en was erg vermoeid. Ik kan je vertellen dat als ik je zeg dat ik geen eetlust heb, dan is het wel extreeM ]

Lijkt me duidelijk dat er hier iets aan de hand is tussen overleg [huis]arts en apotheker.

Dossieropbouw wordt kennelijk niet goed gedaan.

ik bedoel maar

zo kan het ook

Geen opmerkingen: